Wednesday, December 17, 2008

Langkawi yang banyak memori...


























JOM LANGKAWI LAGI! Kopak aku dibuatnya. Kopak tapi seronok! Rombongan keluarga arwah Talib mengunjungi Langkawi untuk sambutan akhir tahun '06. Or was it '07? Akupun tak berapa ingat. Mudah lupa kut? Anyway, boleh tahan juga trip ni. Banyak juga kereta yang pegi - 2 BMW, 1 Honda CRV, 1 Range Rover, 1 Produa. Convoy bergerak dari KL malam. Dalam perjalanan tu, aku ingat lagi kami berhenti di Simpang Pulai untuk isi minyak dan minum teh. Mungkin ada yang kena saman malam tu. Aku tengok kereta BMW 818 memotong macam lipas kudong! Kita kena ingat, ini bukan race nak tengok siapa sampai dulu beb! Rupa-rupanya si Syah yang potong! Anyway, bila sampai di Kuala Kedah, semua kereta diletak kat Masjid India yang dekat sangat dengan jeti. Parking tu diuruskan oleh member aku bernama Mohamad, ex-TUDM helicopter pilot. Dia memang orang Langkawi. Di Langkawi, kita duduk di Langkawi Lagoon. Inipun member gua punya. Kita dapat diskaun baik punya! Tapi tak boleh ceritalah. Itu rahsia. Satu malam tu, kami makan di tepi pantai. Seafood. Rupa-rupanya, semua kaki makan. Ringan wallet lepas makan tu. Cuti tu juga bersempa wedding anniversary gua yang ke 30. Not bad! Rupa-rupanya ada surprise party kat tepi pantai tu. Ada cake lagi. Kek ni yang buat aku kopak! Anyway, cuti-cuti keluarga macam ni kena buat selalu, especially kalau ada special occassion.

5 comments:

Anonymous said...

hahaha! boleh dapat gambar2 ni? bayar pun tak pa..

kongsi-kongsi said...

Nak gambar yg mana? tak jadi hal. datang rumah dan pilih. Tapo sapa yg nak gambar ni? tak tulis nama pun. lain kali tulis nama...

YOB

Anonymous said...

Agak-agaknya ada tak plan nak buat celebration bagi tahun 2008 ni?Tunggu confirmation yob aja..

An

Anonymous said...

Ada apa-apa plan untuk sambutan bagi tahun 2008?

Anonymous said...

si zamri tu kalah judi atau frust kena bayar kek???? kah kah kah, macam dah 1 minggu tak menarik je....menarik teksi.......