Thursday, July 29, 2010

Terus tulis atau tutup aje...?



SALAM! Aku nak minta pandangan semua orang. Patutkah aku terus menulis blog ini atau tutup aje? Menulis bukan masalah tetapi aku tak tahu ada orang baca atau tidak. Aku tak tahu samada apa yang ditulis ni ada orang suka atau tidak. Bila takda orang komen, itu bermakna takda orang baca. Aku tak mau menulis atas dasar syok sendiri. Kalau menulis untuk syok sendiri, lebih baik tulis diary dan simpan dalam laci aje. Jadi, jika ada sesiapa yang nak beri pandangan ikhlas, silakan. Blog ini ialah untuk mengeratkan silaturrahim. Jika aku seorang saja yang sibuk nak mengeratkan silaturrahim, tak bermaknalah blog ini.

7 comments:

SUHAIDA said...

saya sentiasa bace blog ni...teruskan..

Ann said...

Walaupun tak berkesempatan untuk memberi komen pada berita-berita di blog kongsi-kongsi, namun ianya tetap dibuka setiap hari, terutamanya sebelum memulakan tugas di pejabat. Blog ni perlu diteruskan sampai bila-bila, begitu juga pahit manis dan save palestine.

ain said...

cho.. ader jer org yang membaca tp kekadang x semua org boleh beri komen.. bergantung kepada penggunaan internet mereka..

Anonymous said...

terus kan jer...kteorg akan terus myokong chow...mmg patut pon.sy sentiase mmbace dan ingat ape yg dah tertulis...





afaD..

Anonymous said...

sentiasa membaca blog ni,cuma tidak memberi komen aje,teruskanlah uncle.

Anonymous said...

saya rasa patut d terus kan utk generasi akan datang, masuk kan gambar2 family lama2 agar mrk dapat tahu rupa,gaya,kehidupan silam...bdk2 skg mana ambil peduli kehidupan pahit maung yg silam,mrk hanya tahu seronok...

Anonymous said...

pakcik teruskan blog nie.......
kami kuarga dari langat selalu baca blog nie tp jarang memberi comment