Wednesday, January 14, 2009

Lu tak tau gua member dgn Ramli Sarip?







SORRYLAH BEB! INI BUKAN MAIN2 PUNYA GAMBAR. iNI RAMLI 'PAPA ROCK' SARIP BEB! Aku sms dia ajak minum teh kat Bangsar. Dia ni memang humble habis. Tak sombong, peramah, senyum sokmo! Aku bagi dia gambar yg diambik 4 tahun dulu. Gambar tu gambar dia dgn Tun M. Tun M sambut birthday 80 tahun di PWTC dan Ramli Sarip nyanyi satu lagu. Lepas tu dia minta autograf dgn Tun. Aku serah gambar tu kat dia. Sekaligus, aku jemput dia datang perform kat satu event anjuran yayasan salam pada 1hb Februari ni. Dia setuju! Nanti aku bagitau apa function tu. Boleh datang ramai2 tengok Ramli perform...tak rugi punya. Mlm tadi juga sukarelawan Salam bergambar dengan Papa Rock. Blogger Rockybru, Jalan Sudin dan BigDog pun turun mlm tadi. Kami kena roti bakar kat Chawan, Bangsar.
PESANAN: Kita kena berkawan dgn ramai orang beb! Tapi ingat - mulut mau manis, hati mau baik...!

3 comments:

Anonymous said...

Saja nak tanya..Dato' caj tak gambar yang Dato' beri kepada papa rock tu?

Anonymous said...

i say beb,lain kali info lah kita org,blh join sekali...

kongsi-kongsi said...

heheh! tak kan nak caj dia beb! legenda tu! lagu dia lagu wajib dlm kereta! sekarang lu caya gua kah? kalau mau jumpa dia, masuk blog pahit manis tu...ada jawapan di sana!