Wednesday, January 16, 2013

Kongsi-kongsi kembali aktif...!

ASSALAMUALAIKUM, salam sejahtera dan selamat pagi. Aku mulakan tulisan ini dengan ucapan mohon ampun dan maaf. Ampun dan maaf kerana tidak menulis sebarang catatan baru dalam blog ini. Ianya satu kerugian. Banyak sangat bingkisan yang tercicir begitu saja. Banyak juga sebab-musabab mengapa blog ini tinggal tanpa dibelai dengan kisah2 keluarga dari masa ke masa.

Namun, blog ini mahu kembali berkhidmat demi silaturrahim keluarga dan siapa saja yang sanggup membukanya. Sudah banyak pembaharuan teknikal yang dimuat oleh Blogspot. Aku pula bukan orang yang mahir dengan selok-belok ini. Tetapi, aku akan terus mencuba agar blog ini akan dapat terus bersuara dari masa ke masa dengan paparan2 yang aku harap dapat memberi manfaat kepada kita semua. Aku tahu bawa Facebook begitu mudah untuk dibaca. Blog ini ialah sebagai tambahan kepada apa yang terkandung dalam blog.

InsyaAllah blog ini akan terus hidup selagi hayat dikandung badan.

Keterangan gambar/caption:

Gambar atas dirakam di lapangan terbang Langkawi pada 26 Dis. 2012 semasa cuti keluarga di pulau legenda itu.

Gambar bawah dirakam di lapangan terbang Mogadishu, Somalia. Aku sempat ke sana dalam misi bantuan ke negara Islam yang tidak kenal erti keamanan sejak 20 tahun lalu atas sebab2 perbalahan politik.


No comments: