Friday, January 18, 2013



ASSALAMUALAIKUM! Selamat pagi semua. Hari ini cuma mau bagi sedikit maklumat terbaru. Bonda saya uzur dan berada di rumah adik saya di Sri Kembangan. Kami adik beradik dapat panggilan dari Kedah tengahari semalam dan bergegas ke rumahnya di flat Taman Equine. Bonda saya dah masuk 86 tahun usianya. Maka bagi orang yang berumur macam tu, dia mula hilang ingatan dan badan2 pun agak lemah. Dia tak boleh berdiri dengan sendiri dan perlu dipapah untuk ke bilik atau ke ruang tamu. Kepada semua saudara mara, saya mohon bantuan agar kita sama2 doakan Bonda saya dipelihara Allah SWT dan diberi kesihatan yang baik. Bagi sesiapa yang ingin menalipon Kedah untuk mendapat maklumat tambahan, nombornya ialah 0196934582. tq

1 comment:

Unknown said...

Kum'slam Yob. Good to see kongsi-kongsi' back in cyberspace. Pray Encik's health has improved. - Pak Lang AH aka P'LAH!!! ... haa2 ...