Thursday, January 12, 2012

Moga2 tahun 2012 membawa berkat



Assalamualaikum semua! Kita berada di tahun baru, tahun 2012. Moga2 tahun ini membawa keberkatan dunia akhirat. Tidak ada azam baru bagi aku. Setelah melalui hidup selama 60 tahun, azam baru tak bermakna jika tidak diturut dengan disiplin yang kuat. Azam takda, tapi usaha ada. Ia bermula dengan posting baru malam ini. Aku baru keluar hospital setelah menjalani ujian jantung. Doktor jantung kata jantung ada baik tapi kena jaga makan. Elakkan lemak dan gula sambil kembali semula buat senaman. Oklah tu. Itu satu nasihat yang baik. Aku akan cuba patuh.

Selamat menjalani tahun 2012, semoga semua berjaya dalam apa jua kerjaya yang ada. Satu ingatan pada semua: pegang tali Allah sekuat-kuatnya, insyaAllah selamat dunia akhirat!

1 comment:

Anonymous said...

Alhamdulillah kita semua dipanjangkan umur sehingga ke tahun 2012. Kami sekeluarga mengucapkan Selamat Tahun Baru kepada yob dan keluarga dengan harapan tahun baru akan dilengkapi dengan visi baru,misi baru,hidup baru,hari baru yang akan lebih baik dari hari-hari yang lepas.. yang paling penting jagalah kesihatan diri dan tidak lupa sentiasa memanjatkan doa untuk kesejahteraan semua...Amin..

Ann, Zul dan Putri